11 Ağustos 2012 Cumartesi

Hiç istemedim bu gecelerin kapısından tekrar içeriye girmeyi.

Hiç istemedim bu gecelerin kapısından tekrar içeriye girmeyi.

O yüzden anahtarını atmıştım denizlere,hangi balık yemiştir diye düşünürdüm,

Ama olmadı öyle bir gün geldi o anahtar kıyıya vurdu,tam oturduğum yere

dibime kadar getirdi dalgalar onu.


Almakla almamak arasında tereddütteydim,ellerim titredi çünkü o kabuslara,

o uykusuzluğun karanlıklarına girecek gücüm yoktu.

Belirsizlik içinde,kendiliğinden sürüklenmeye başlamıştım kimbilir ruhumdu

özleyen belki,o heyecanları,o girdaplarda batıp çıkmaları.

Nasıl bir duygu ırmağıydı önümde akan ona kapılmamı sağlayan,ince hesaplara

bile vakit bulamadan daldığım o sularda boğulmaya hazırmıydım .?

Değildim.

Değildim de neden tekrar gecelerin koynuna girmeye çalıştım,o koyunların

ateşten yatak olduğunu bilerek nasıl uzanıp,sokulmaları göze aldım,nasıl bir

damla suyu bulamayacağımı bile bile korlara uzandım.

Geceler benim yaşamaya sırtlanmaya gayretimin olmadığı

AŞK tır,benim aşkımın tanımıdır gece.

Ben sevdim o kabuslu geceyi,o canımı yakan iki kelimeyi,öyle sevdim ki,

dalgalara minnettardım artık,karakilitler oldu sebebim,geceleri yaşamaya.

Hesapsız ,kitapsızsındır artık,sadece yıldızların vardır seni aydınlatan,

sana istediğin tüm parlaklığı sunan yıldızlar,

her yer ışıl ışıldır artık.

Gece sana yazılmıştır,sen geceye,ne güzel ne mutlusundur diye düşünürsün.

O kadar parıltılar arasında gözlerin kamaşır,

yaşayacakların seçemessin gölge gibi gelip geçerler önünden.

Hangi gönül gözü düşünür görmek ister,o yıldızının

bir gün kayıp gideceğini gökyüzünden.

Ben hiç istemedim tekrar yaşamayı o kara geceleri,artık sonsuzluğa

kadar,anahtarımı bu sefer okyanuslara attım.

Ve birtanem bundan böyle,bu geceyi ve tüm gecelerimi.

Ben Sana Yazdım
alıntı : http://www.askgunesim.com/aska-dair-her-turlu-paylasim/1097-geceyi-sana-yazdim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder