11 Ağustos 2012 Cumartesi

keşkelerim

KESKE'LERIM...

Keske dunyaya daha sıkı, sımsıkı sarilabilseydim.

Keske dunyanin da bana sıkı, sımsıkı sarilmasina izin verseydim.

Keske zamanimi daha cok, cok cok daha cok kitaplara dalarak gecirseydim.

Keske dostlarima dost, dostluklarima dostluk katabilseydim.


Keske bin tane nazife olsaydim da herkesi, herkesi mutlu edebilseydim.

Keske yarim kalmis hicbir sey birakmasaydim, tam tastamam olsaydim her seyimle.

Keske binlerce, milyonlarca yazabilseydim, yazdikca kanatlansaydim uc uc boceklerine selam verip kitalar assaydim.

Keske sevebilseydim karincayi, kusu Suleyman gibi.

Keske her vakit secdeye kosabilseydim.

Keske avuclarim kapanmasaydi, herdaim yalvarsaydim.

Keske daha ben olsaydim, daha bir ben, daha daha bir benden ben.

Keske uzmeseydim annemi hic, uzmeseydim babami hic, uzmeseydim kendimi hic.

Keske korkup kacmasaydim uzaklara, uzaklara, uzaklarin da uzagina.

Keske her mevsimi icime ceke ceke yasasaydim, her mevsim onlari icime ceke ceke yasadigimi bilseydi.

Keske fotograflarimi, en sevilesi fotograflarimi yirtmasaydim o hain ofkeme kapilip.

Keske tebessumu gozlerime kondurabilseydim de herkese herkese isiltili gozlerimden bir parca sunabilseydim omrumun son demine degin.

Keske baska olmaya, baskasinin ardinda olmaya, olamayacagim seyler olmaya yirtina

yirtina olmaya calismasaydim.

Keske yuregim bana daha cok sesini duyurabilseydi de ben de onun sesiyle baska sesleri birbirine karistirmasaydim.
alıntı : http://www.askgunesim.com/serbest-kursu/11261-keskelerim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder