11 Ağustos 2012 Cumartesi

kimse senin gibi olamaz

Özledim,özledim kelimesi bile yetmiyor içimdeki feryada
Geri getirebilsem geçen zamanı senli günleri
Kokunu özledim gözlerinde dalıp gitmeyi özledim
Birilerini koymaya çalıştım yerine olmadı..

Başımı her yastıga koydugumda aradım seni
Günün getirdikleri götürdükleri unutturdu sandım seni
Ama hep sen içimde her zamnki köşendeydin belki nefesimdeydin
Karanlıga düşüyorum elimden tutsana eskisi gibi
Güvendigim sıgındıgım tek limanım


Sana kıyamıyorum diyenler hep canımı yakanlar
Bir gün kapına gelsem sarılırmısın sımsıkı bana eskisi gibi
Olmaz artık dimi olmaz evlisin başkasına aitsin
Ellerimle verdim senii..


Zamanı geri alabilsem yaptıgım yanlışları düzeltebilsem
Ahınımı aldım ben senin bitanem çektiklerim bu yüzdenmi
Gördügün yerde başını çevirmen bu yüzdenmi
Gözlerini gözlerimden kaçırman
Bu bitmiyen ızdırap bu özlem bu yanlızlık bu yüzdenmi
Azad et beni azad Affett...
alıntı : http://www.askgunesim.com/kendi-kaleminizden/1959-kimse-sen-gibi-olamaz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder